dilluns, 26 de març del 2012

BENVINGUTS I BENVINGUDES

Us dono la benvinguda al blog que realitzaré durant el període de pràctiques.
Espero que m'ajudi i ens ajudi a fer una reflexió i autoavaluació de tot aquest procés.
Judit

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada