Veig que ja has iniciat el Bloc i que hi has penjat el Pla de treball. Tal i com també t’ha comentat l’Hermínia, el fet que això sigui la primera informació que has penjat va molt bé perquè ens ajuda a situar-nos de seguida en el teu pràcticum.
A partir d’ara, has d’anar entrant diferents sessions de les diferents fases. Igual que he fet amb les teves companyes, et recomano algunes coses:
-Cada sessió que comentis, anirà bé que l’estructuris de la següent manera: Objectius de la sessió, desenvolupament de la sessió, instruments i/o materials (si n’heu utilitzat algun d’específic) i, sobretot, valoració de la sessió.
-Afegeix alguna pestanya amb el Títol “Reflexions”, on hi incorporis allò sobre el que vulguis reflexionar, o que t’aporti interrogants o qüestions interessants que t’agradaria compartir. És important aquest procés de reflexió personal sobre les pròpies pràctiques.
Veig que de moment tens el bloc aturat des de l’últim comentari que et vaig fer. Jo et recomanaria que a partir d'ara seleccionis i comencis a entrar algunes sessions que vulguis compartir per tal que en puguem fer el seguiment.
És important que de les sessions que comentis, al final en facis una valoració personal (per exemple: creus que ha estat útil? com t'has sentit? creus que s'hauria de fer diferent?, o d'altres coses que se t'acudeixin).
I que també tinguis en compte el que et vaig dir en l’anterior comentari.
Hola Judit,
ResponEliminaVeig que ja has iniciat el Bloc i que hi has penjat el Pla de treball. Tal i com també t’ha comentat l’Hermínia, el fet que això sigui la primera informació que has penjat va molt bé perquè ens ajuda a situar-nos de seguida en el teu pràcticum.
A partir d’ara, has d’anar entrant diferents sessions de les diferents fases. Igual que he fet amb les teves companyes, et recomano algunes coses:
-Cada sessió que comentis, anirà bé que l’estructuris de la següent manera: Objectius de la sessió, desenvolupament de la sessió, instruments i/o materials (si n’heu utilitzat algun d’específic) i, sobretot, valoració de la sessió.
-Afegeix alguna pestanya amb el Títol “Reflexions”, on hi incorporis allò sobre el que vulguis reflexionar, o que t’aporti interrogants o qüestions interessants que t’agradaria compartir. És important aquest procés de reflexió personal sobre les pròpies pràctiques.
Molt bé i seguim endavant,
Anna Ristol
Consultora UOC
moltes gràcies, Anna!!!
EliminaComentaris Bloc 27 abril
EliminaHola Judit,
Veig que de moment tens el bloc aturat des de l’últim comentari que et vaig fer. Jo et recomanaria que a partir d'ara seleccionis i comencis a entrar algunes sessions que vulguis compartir per tal que en puguem fer el seguiment.
És important que de les sessions que comentis, al final en facis una valoració personal (per exemple: creus que ha estat útil? com t'has sentit? creus que s'hauria de fer diferent?, o d'altres coses que se t'acudeixin).
I que també tinguis en compte el que et vaig dir en l’anterior comentari.
Seguim endavant i fins aviat,
Anna Ristol
Consultora UOC