dissabte, 5 de maig del 2012

Dificultats d'aprenentatge en la lecto escriptura

He trobat aquests recursos molt interessants. Curs "Dificultats Específiques de la Lectoescriptura" Mòdul 3
View more documents from carinak82

1 comentari:

  1. COMENTARIS 15 DE MAIG

    Hola Judit,
    m'està agradant molt com estàs organitzant el bloc, és molt clar, sistemàtic i alhora amè.

    Potser et pot anar bé com a metrial consultar la pàgina de Lectura Fàcil http://www.lecturafacil.net/content-management-es/59/61

    Tot i que en cada sessió ja hi incorpores la valoració personal, trobo que també estaria bé (és opcional) que generéssis una entrada anomenada Reflexions on hi puguéssis penjar reflexions més genèriques que t'hagin sorgit al llarg de les pràctiques.

    Molt bona feina i fins aviat,

    Anna Ristol
    Consultora UOC

    ResponElimina