Hola Judit, m'està agradant molt com estàs organitzant el bloc, és molt clar, sistemàtic i alhora amè.
Potser et pot anar bé com a metrial consultar la pàgina de Lectura Fàcil http://www.lecturafacil.net/content-management-es/59/61
Tot i que en cada sessió ja hi incorpores la valoració personal, trobo que també estaria bé (és opcional) que generéssis una entrada anomenada Reflexions on hi puguéssis penjar reflexions més genèriques que t'hagin sorgit al llarg de les pràctiques.
COMENTARIS 15 DE MAIG
ResponEliminaHola Judit,
m'està agradant molt com estàs organitzant el bloc, és molt clar, sistemàtic i alhora amè.
Potser et pot anar bé com a metrial consultar la pàgina de Lectura Fàcil http://www.lecturafacil.net/content-management-es/59/61
Tot i que en cada sessió ja hi incorpores la valoració personal, trobo que també estaria bé (és opcional) que generéssis una entrada anomenada Reflexions on hi puguéssis penjar reflexions més genèriques que t'hagin sorgit al llarg de les pràctiques.
Molt bona feina i fins aviat,
Anna Ristol
Consultora UOC